.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاهی که آبروی ایران را می‌برد + عکس

گذشته از مسائل هواپیماهای کم‌ایمن و حاشیه‌هایی که برای مسافرت‌های هوایی مردم به وجود می‌آید، ضعف مدیریت در فرودگاه‌های کشور امر مهم دیگری است که کمتر مورد توجه مسئولان کشور قرار گرفته است.

به گزارش تابناك، در این میان، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که از آن به عنوان ویترین سازمان هواپیمایی کشور ایران و آبروی نظام یاد می‌شود، با ضعف مدیریتی شدید روبه‌رو شده است که این امر نه‌تنها موجب آبروریزی در برابر دیدگان مسافران و گردشگران خارجی شده، بلکه ایرانیان را نیز با مشکلات گوناگون و بی‌احترامی به ایشان روبه‌رو کرده است. هرچند ایرانیان معمولا به اینگونه وضعیت‌ها نه تنها در فرودگاه، بلکه در دیگر جاهای پرمراجع عادت کرده‌اند!



بنا بر این گزارش، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که ویژه پروازهای بین‌المللی است و مسافران خارجی از این طریق وارد کشور می‌شوند، به دلیل برخی کج‌سلیقگی‌ها و ضعف مدیریت، چهره‌ای بد از سیستم هواپیمایی کشور در ذهن ناظران و مسافران به نمایش می‌گذارد.






عدم رسیدگی به وضعیت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی، خرابی برخی آسانسورها که باعث به وجود آمدن صف طولانی مقابل دیگر آسانسورها می‌شود، نامناسب بودن پارکینگ‌ها و کثیفی و آلودگی آنها، اختصاص ندادن امکانات کافی برای مسافران خسته که موجب می‌شود ساعت‌های طولانی در صفوف مختلف از جمله گیت بازرسی، بلیت و گمرک، در انتظار به سر برند، تنها گوشه‌ای از مدیریت نامناسب فرودگاهی است که ویترین نظام در برابر مسافران و میهمانان خارجی است.



گفتنی است، به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که فرودگاه امام خمینی (ره) دارد، وزیر راه بارها هم به صورت سرزده و هم به صورت برنامه‌ریزی شده، بازدیدهای متعددی از این مجموعه عظیم داشته و دست به چندین تغییر مدیریتی در این فرودگاه مهم کشور زده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1389
هرکس ناراحت است ، گاری سوار شود ...
محمد علی 28 تير 1389
ترا خدا بگو چه جوری جهانگرد به ایران بیاید واقعا دستهای تو کاره که ایران را بد جلوه بدهند واقعاً شرمنده شدم مسئولین محترم دنبال پول حلال باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.